Friday, July 15, 2011

Si Pipi Gendut

mood: kemas bilik..oh yeah!!

apakah?apakah?
si PIPI GENDUT??
nak tengok?

tadaaaaaa!!!


inilah manusia berpipi gendut..skang,,cuba korang picit gambar atas nih..picit laa,,tengok keluar apa lepastuu..keh3..like!!!!!!:D

pipi perempuan nih macam paparoti...eh..tak tak tak!macam roti gardenier...eh,,sebenornya macam kek span..hah betol!macam kek span..picit macamane kuat pun pipi die macam tu jugak...waktu first2 aku kenal si Hannah Diyana nih,,aku dah geraaammmm je tengok pipi die yang montok tuh..tapi aku tahan je lah kan..takkan lah baru je kenal aku nak tarik2 pipi anak orang pulak kan..-.-

tapi aku dah tak dapat main picit2 pipi dia lagi sebab sekarang dia dah pindah masuk uniten..bukan tu je,,aku dah tak dapat benjol kan dahi dia lagii..hahhahaha..lawak kot..aku terbenjolkan dahi dia satu malam tu...haiihh..kesiaann..

aku suka berkawan dengan dia sebab bila dengan dia,,aku selesa nak bagitahu apa2 pun*rahsia tetap rahsia okeh hannah!*..even waktu aku sakit,,dia tuam dahi aku,,dia paksa aku makan ubat..aku bertuah ada kawan2 macam hannah,noeh,meen,,kpg...:'D


dan kitorang ada tabiat yang sama!usha kasut orang!!woot woot~~
syok ouh..dan setiap kali kitorang jumpe orang yang pakai kasut yang kitorang minat,,kitorang akan kutuk2 orang yang pakai tu..hahhahah..

seronok kan hidup ni bila kita ada member2 yang sekepala,,yang tak tikam belakang,,yang boleh kita kongsi apa2 pun...kawan yang ada ketika kita memerlukannya,,kawan yang sama2 masuk kelas lambat pastu kena denda nyanyi lagu nasyid kat depan..kawan yang sakit perut ceber sama2,,kawan yang macam adik beradik,,mandi kat anak sungai sambil tolong sabunkan belakang badan*erkk..perempuan je lah kan*!!!yeahhh..

main bola sepak!kitorang menang,,aku skor!hahahah

kelas terakhir...:'(

Friendship is not about the friend who act true to your face, it's about the friend who remain true behind your back.

3 sahabat mencelah:

asyiqeenMdNor said...

ceber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gds said...

Friendship is not about the friend who act true to your face, it's about the friend who remain true behind your back.


its valuable,sasa

Mrs. Caspian said...

iqeen,,..:D

tikah...yeah..it takes me 18 years to have faith in all my friends,,..