Sunday, July 17, 2011

Loving Couple of All Time..:)

mood: balik kampung jumpa atok!!:D

siapakah?meh kita terjah meh..

taraaaaaaaa~~~!!


mereka selalu bergaduh comel2..

mak: tadi mak masak lempeng pisang 3 keping..macamane boleh habis?
aku: sasa makan sekeping je mak..
mak: abah makan berapa keping bah?
abah: kami makan sekeping jugak..
mak: tipu..!!abah mesti makan sekeping setengah sebab mak dapat makan setengah je!
abah: dah habis tu dah lah..lempeng habis,,lakinye pulak nak dibuat lempeng..*sambil juih2 bibir kat mak*

elok2 asalnye macam nak gaduh terus gelak2 bila abah asik kacau mak jee....awwwww~~~

ketika menonton tv....

abah: eh,eh muu..cantik betol kete vios baru ni ek..
mak: alah kamu tu...baru dapat duit 200 KPF dah berangan nak angkat vios baruu..
abah: abah tengok haritu macam 114 ringgit je..rupenye 114 ribu...hahahah
mak: esok cuba abah pegi kedai tu,,tanye kete ape boleh dapat dengan 200..
abah: kete yang ngung ngung nguuunngg..*sambil buat gaya cucu die main kete mainan*-.-

mak pun ikut gelak tak berenti..hahahaha


tengok!!dah 34 tahun berkahwin pun romantiknya masih segar bugar...walaupun mak dengan abah jodoh yang diatur keluarga,,bahagienye sampai sekarang kitorang 7 beradik boleh rase..mereka inspirasikuuu!!mmuahhhhh!!!!!

2 sahabat mencelah:

suriasuri said...

hahaha..pepagi nie gelak dah aku baca entry ni sasa oiiiiiii...hahaha

KPGisMe said...

hahahahah...mak dgn abah dah mcm tu,,anak2 nye pun ikot mengong gak..hahahah