Monday, July 4, 2011

Perempuan Cepat Perasan..

mood: mengambil angin petang sambil menikmati pemandangan indah..:)

ni namanya pokok susu..mak yg bg name kat pokok ni..err..name saintifik tak sempat carik..hehe.


perempuan cepat perasan??hoii..kemain sensitip lagi tajuk entri ko nih kak sasa ooiii...

lek luuuuuuuuu...cer dengar,,cer dengar...baik lelaki,,baik perempuan!aku bukan nak kondem spesis sendiri tapi nak menyedarkan diri sendiri dan mereka yang seperempuan serta mengetuk mereka yang selelaki...
*apebenda lah ayat kau nih sasa ooii..-.-*

perempuan nih jangan lah dibuat main...kami nih cepat perasan bilaaaaa....

mendapat layanan dan perhatian yang lain macam daripada sang arjuna

eh,,ini memang kenyataan..ko jangan nak geleng2 heh..aku ni perempuan jugak pe...perempuan,bila dia dapat layanan yang bukan macam biasa,,paling tidak pun mesti ade terjentik sipi2 punya..hah,,mulalah dia ingat si lelaki nih menyimpan perasaan terhadap dia...dan dek kerana layanan dan perhatian yg terlebih sikit tu jugaklah hati boleh tersentuh....toiiinngg..."aku rase aku suke die lahh" ...fuhhhhhlamak aaiii!

habistu kak sasa,,macamane nak overcome??

kepada si gadis,,kalau lelaki tiba2 bagi layanan spesel punya,,jangan jatuh hati duluu!!saboorrr dehh..jangan2 lelaki tu memang sifatnya begitu terhadap kaum kita ni haa..ingat,,tak semestinya dia layan kita spesel cket dari die layan org lain,,tu bermaksud dia jatuh hati kat kita...so,,bila anda dapat perhatian dan layanan yang lain macam daripada sang arjuna,,anggaplah itu sebagai courtesy dan manner...:)

laaa..habistu takkanlah kami ni nak berkasar pulak dgn perempuan??dayus derrr..

broo,,bukan begitu dehh..korang sebagai lelaki memang bertindak sebagai pelindung wanita...tapi itu bukan tiket untuk anda mempermainkan perasaan kami..no try-test okehh..kalau saje je nak testing pompuan ni syok ke tak,,no way,man!baik tak payah...perempuan bukan tester,,harap maklum!
jangan memberi harapan palsu sebab perempuan ni susah nak diduga...ada yang boleh fobia terus lepas patah hati...ada yang tetap akan dapatkan lelaki tu tak kira dgn cara apapun...ada yang tak kisah,,chill beb!hahah..even aku nih perempuan,,aku sendiri selalu tak paham dgn diri aku..nasihat aku kepada sang arjuna,,if u dont like her,,never treat her as if she's the one u adore..

konklusinya,,apa2 hal rojer2 dgn kak sasa ye!peace!(n_n)v

0 sahabat mencelah: