Thursday, July 28, 2011

Marathon Sepanjang Cuti | KDrama

mood: saranghaeyoyo..erk?

woot~wooooottt~~!!!!

haa...tu diaaa..memang lebam biji mata aku asik tengok drama korea je tetiap hari..pengaruh sape?si awin,, kakak yang membekalkan aku dengan memacam cerita tiap kali die balik cuti...lappy dia dah berat,,dengan lappy2 aku sekali die nak soh gerak lembap jugak..-.-'

korang pun try lah tengok jugak ek bila korang dah tak ada keje,,bile hujung minggu tak pi memane,,bile assignment pun tak ade..haa,,bolehlah melayankan diri dengan kejadah ni semua...

aku memang agak ketinggalan sikit..cerita ni dah basi berkulat baru aku nak tengok...tajuk die..He's Beautiful..best lah..aku banyak gelak tengok citer nih..:)

Heartstrings..aku baru donlod 3 episod je..best tapi disebabkan kat youtube tak ada sambungan episod 4 dan seterusnye,,maka aku pun tak dapat nak donlod..hero nya shin woo dalam citer He's Beautiful..heroin pun dari citer He's Beautiful gak..

My Girlfriend is a Gumiho..citer ni pasal musang jadian yang cantik..sebenarnya aku tak tengok lagi...ni stok untuk bulan puasa nanti..heheheh

Marry Me,Mary...cerita yang sangat comel sebab hero heroin die gile punye comel..awwww~~~
hero citer ni adalah hero dalam He's Beautiful...chakiyaaa!!!!!!!:D

Hanakimi..citer ni citer jepun..lawak gile nak pengsan!!!aku gelak habis tengok citer nih wehh..:D

ok lah..tu je untuk harini...peaace!(n_n)v

0 sahabat mencelah: