Tuesday, July 5, 2011

Day One: 10 Things About Me

mood: beria!*.*

apakah ini?oohh,,kalau nak join challenge diri sendiri,,meh tekan sini mehh...so,,utk cabaran teh tarik 10 things yang pertama,,tadaaaaaaaaaaa!!

[1] nama aku Norsyazriza Binti Jamaludin *sejibik mcm dalam i/c -.-*

[2] siape kak sasa??ohmaiiii...tu nama busuk aku kat umah..blog ni kan umah aku jugak,,so panggil je lah sasa...kak??aku geli orang panggil aku adik...biar lah nampak mcm joyah bila org panggil kak janji aku selese..:)

[3] aku baru 18 tahun wehh..selagi belum jejak angka 2 di depan,,jangan ajak aku kawen..!!*erk??sape ajak ko kawen perasan??!!*

[4] aku student utm yang baru abis foundation yang sedang bercuti sampai bulan 9 yang berharap dapat amik course yang dimohon...:)

[5] aku sangat sayang kucing so,sape2 yang pukul kucing,,sepak kucing,,pernah ada sejarah bunuh kucing,,cepat2 lah bertaubat..aku tak kisah kalau korang tak suka kucing,,tapi janganlah seksa kucing tu..okeh?!

[6] aku gadis kampung yang mempunyai pemikiran yang agak kekampungan dan disebabkan itu jugak,,aku mendapat gelaran KPG...tapi aku gumbira kerane member2 dapat terime kekampungan aku sampai dorang pun dah jadik KPG macam aku..-.-

[7] aku hantu karaoke..aku suke nyanyi2 walaupun suare aku cukup syarat nak wat telinga orang tersumbat..kalau diberi pilihan antara dating bersame pakwe (walaupun aku takde pakwe -.-) dgn karaoke bersame member,,kompem aku pilih KARAOKE!!wooot~wooot~!!suare aku banyak kali hilang sebab karaoke tapi aku tak pernah serik..heheh..

[8] aku pendengar yang setia..mungkin satu hari nanti aku boleh bukak gerai kaunselling...chaittt!!*masuk bakul sampai terlungkup sendiri*

[9] aku senang nak nangis walau dgn hanya mendengar lagu sesedih..so,,abang shamsul yusof bolehlah amik saya berlakon lepas nih..keh3~

[10] perkara yang paling wajib untuk diketahui,,aku ada mak dan abah yang sporting + supportive,,3 kakak yang sangat sekepala dan banyak tolong aku dan dengar probs aku,,2 abang yang tough (askar beb!),,2 abang ipar yang slumber,,1 adik yang err..agak gembeng dan 2 anak sedare yang suke melawak dgn keletahnye...dan bila satu family ni berkumpul,,kompem jiran sebelah tak boleh tidur dgn tenang dek kerane kecohnye kami2 nih...heheheheh~

peace!(n_n)v

0 sahabat mencelah: