Thursday, July 28, 2011

Kekasih Tompokku.

mood: sambil blogging sambil tengok bola..wuuuuu~~

huh??kak sasa dah ada kekasih??awwwwww~~~
tak payah nak mengarut sangatlah kan..*pergh beria seh gua taip sampai berbunyik2 keyboard nih..-.-*

sebenarnya baru2 ni mak ambik kucing dari warung Cik Pikat masa mak tengah tunggu roti canai yang dia oder tuh siap...mak mintak kucing ni dari Cik Pikat tuh..kesiaaann..kucing ni kena buang dengan tuannya..disebabkan abah pun tengah cari kucing,,maka mak pun bawak balik kucing yang comel tu ke rumah....

bukan pe,,sejak si Bolat menghilangkan diri,,and si Comot mati keracunan,,dah lama rumah ni tak ada kucing...
tapi sekarang dah ada!!!!weeeeeeee~~~!!!

cak!
video
ahahahah..Tompok nama dia..mula2 tak tahhu nak panggil pe..masa tu abah carik si kucing nih tak jumpa2..maklumle baru2 lagi,,malu2 kucing giteww aww~..pastu abah panggillah "tompookkk" tibe2 dia keluar sambil gesel2 kaki abah...so,,kitorang pun bagi nama dia Tompok..ala2 Tomok gitu haaaa..keh3..-.-'

setakat ni dia tak ada buat hal lagi lah..cuma dia suka tidur atas badan abah and suka main rambut aku subuh2 masa aku tengah syok tidur..haiihh..-.-

kepada yang anti-kucing,,try lah main2 dengan diorang...syok ouh...heee..

tak payah lah pelik,,aku memang suka tidur depan tv dengan adik aku..sebab tu ada tilam..hee..-.-

4 sahabat mencelah:

suriasuri said...

eeeeeeeeeeeeeeeiiiii...si tompok dah pandai main2 ek...kejapnyer dah beso..hihihi

KPGisMe said...

ha'ah lahh...keje nak trperanjatkan abah je..keh3

suriasuri said...

huhuhu...bestnyer sume kucing sayangkan abah ekk...bapa kucing tol la...huhuhu...

KPGisMe said...

hahahah..tau xperr...ni abah takde ni..gi amik bibik kat sgamat..si tompok ni keje tdo je..x de org die nak kacau..