Friday, July 8, 2011

Day 4: 10 Things I Want To Say To One Person

mood: mop satu rumah..wangiiiiiii!!

satu.
aku taknak jadik telinga buruk yang dipinggirkan selepas ko dapat telinga baru..:(

dua.
aku tak nak ada hubungan yang lebih dari bespren dengan ko tapi dalam masa yang sama aku taknak kau ade hubungan spesel dgn org lain.aku cemburu lol.

tiga.
setiap kali aku on fesbuk,,tak sah kalau aku tak stalk fesbuk kau..sorry ah beb..#terlebih sudehhh..-.-

empat.
aku banyak kali terase hati dgn kau tapi takkanlah aku nak gitau kau kot..jatuh ego aku bhaiii..

lima.
terima kasihlah beb sebab dah bukak balik pintu hati aku..mane ko jumpe kunci mangge tu huh??

enam.
aku lagi suka kalau kau ingat aku dah ada pakwe daripada kau tahu aku suka kau..malulah aku kalau ko tahu aku admire ko ngek..

tujuh.
setiap kali aku nak cerite kat ko apa2,,aku akan jadik kabut and fikir dua tiga kali sama ada nak gitau atau tak..and aku tak kisah kalau masa tu ko cakap aku nyanyuk everytime aku kata aku dah lupe nak cerite apa...

lapan.
beb,,aku suke bila kau tanya aku apa nak buat..aku rasa macam orang penting...keh3..

sembilan.
aku harap tulang rusuk aku ni kau yang punya tapi kalau bukan,,bai bai je lahh..

sepuluh.
aku tahu kau tak suke kat aku macamane aku suke kat kau tapi aku chill beb sebab aku tahu kalau ada jodoh,,ada lahh..kalau tak ye udah...

2 sahabat mencelah:

cikSukaSuki@AL said...

hahahaa, wahhhh, fallen ke sasa oi?

KPGisMe said...

kihkihkih..malllewww lewww..
er..apebende lah ayat..-.-