Saturday, July 9, 2011

La Tahzan..

mood: takde wehh..zero!

memang..aku memang masih belum mampu lepaskan dia yang pernah aku sayang selama 2 tahun 3 bulan...dia pernah jadik yang terindah..cinta pertama beb..walaupun mungkin orang kata dia cinta monyet je...tapi kitorang pernah janji nak kekal sampai bila2..buduh kan aku..hadoiii..cinta budak2..apalah sangat...

tadi...aku bukak fesbuk dia..bukan baru malam ni aku bukak fesbuk die yang aku dah remove dari friendlist tu,,tapi setiap kali aku online aku bukak fesbuk dia..ye,hidup dia dah semakin bahagia...tanpa aku sedar,,aku menangess wehh..teringat macamane die layan aku...terdengar2 dia panggil aku 'cuk'..kitorang mane main sayangs sayangs nih..hadoii..tacing beb..beringus gua!

memanglah aku belum mampu lepaskan dia..baru 4 bulan clash beb..dia merayu kat aku,,tapi apa aku boleh buat..mungkin dah tersurat aku bukan pemilik tulang rusuk dia...so,,mase tu jugak,,aku pun remove die dari list,,aku delete num fon die walaupun num tu memang dah melekat kat kepale...dan lepas die fed-up,,die pun menyepi..ingatkan balik mende nih buat air mata aku makin deras je..chait~~

tengah tacing bagai,,tetibe aku baca status member aku kat fesbuk...

'menangislah kerana Yang Maha Mencipta,,bukan kerana sesuatu yang diciptakan-Nya'

astaghfirullah...dan sekarang,,aku yakin aku mampu...:')

0 sahabat mencelah: