Tuesday, July 12, 2011

sekarang apa?sekarang apa????

mood: tengah malam

sekarang apa?sekarang apa??
huh..apehal macam copy paste tajuk entry je..-.-'

apelagi?apelagi?
apejadah??
adil tak ko buat aku tertanya2 apa salah aku?
ouhh..adil bagi ko lah kan..
demmyuuu!

wehh beb..
lu berhutang dengan gua beb!
lu berhutang satu penjelasan dengan gua beb!!

aku penat lah duduk umah bila masalah makin menggunung..
masalah bila ada alat macam fon and laptop + wifi..
selagi ade jadah harem nih,,selagi tu aku bermasalah mengalahkan daim..
*x pasal2*

sebab tu aku cakap aku tak suka berkepit dengan fon..
sebab bila aku bukak,,tengok2 nih..ade meset..
ouh dari die..^_^ wink wink***
ouh..ermm..okeh..T_T
asal tetibe bg meset mcm ni?
okeh die tak reply..means,,memang aku ada wat salah..

tapi apa?tapi apa??????
urggghhhh~*dongak,tarik rambut kiri kanan sambil pejam mata*

0 sahabat mencelah: