Friday, July 22, 2011

Aku Nak Jadi Baik..^_^

mood: blackhead!!urghh!!-.-

waahhh..tajuk entry kak sasa...bior benor??keh3..haip!ini serius...-.-
ye..aku nak jadik baik sikit lah at least..tolong bagi sokongan..(n_n)v

benda pertama yang aku nak buat...
aku nak pakai baju kurung setiap kali sesi kuliah nanti...dari isnin sampai jumaat..err..kecuali masa aktiviti koQ lah kan..-.-
insyaAllah...ini untuk permulaan...mudah-mudahan..:)

"pakai baju kurung tu tak semestinya baik!duhh~~"

hahah..memanglahh..tapi bagi aku secara personalnya lah kan..bila aku pakai baju kurung,,aku mampu kawal perangai aku..aku jadi malu untuk berpeleseran...aku rasa selesa bila belajar...dan yang penting,aku rasa aku baik bila aku pakai baju kurung...heheh...itu aku..jujur okeh!:p

cukuplah kot satu dulu..kalau aku dah berjaya menjalankan misi yang satu ni,,baru boleh pikir misi kedua untuk jadik baik sikit...:)


nampak baik kan?heheh..kalau aku boleh carik jalan untuk baikkan diri aku walaupun sikit,,anda pun carilah jalan ye..:)

5 sahabat mencelah:

asyiqeenMdNor said...

nak join jadi baik jugakkk!
boleh tak agak2? :'(

shazmeenKPGianz :)) said...

nak join! :D

KPGisMe said...

dialu2kan sangat!!!:D

cikSukaSuki@AL said...

hari-hari gua pakai baju kurung pergi kuliah. kalau ada lab pun gua pakai baju kurung

baik tak? baik kan kan kan

KPGisMe said...

wahhh,,i nak tiru yu lah nihhh..:D