Monday, August 15, 2011

Cuak Kebebehh..

mood: kusut


assalamualaikum semua!!

ok skang dah pukul 1.36 pagi dan aku masih kusut...memikirkan masa depan yang masih belum pasti..harapan dan impian keluarga yang tak mungkin aku pandang gitu2 je...aku tekad dan aku pasti dan aku harap...sorry beb..ayat pepagi buta memang susah nak hadam sikit...-.-'

this time,,it's gonna be a very big turning point...aku mahu jadi orang yang dipandang..aku mahu jadi kebanggaan mak abah abang kakak adik...tak mahu main2 dah..tak mahu ambil mudah dah...baik test kereta yang ketiga ni mahupun test semester degree nanti..hoyeaaahh!!:D

soal hati pulak,,gua memang dah tak geti nak soal2 nih...erk??biar aku lepaskan degree dulu...kalau ada yang memahami dan rela aku berdating dengan buku lebih dari 'dia',,lagi baguss..kalau tak,,baik tak payah kan..ok aku dah ada syarat baru untuk 10 things challenge: 10 ways to win my heart ..!!hoyeaahh!!

semoga jalanku dipermudahkanNYA..amiinn...

dah tak kusut sangat lepas bagi motivasi pada diri sendiri..hoyeaah hoyeaahh!!malam!(n.n)v