Thursday, August 18, 2011

18 Ramadhan

mood: Hilang Dalam Ramai

assalamualaikum readers..

ye,,ini sudah puasa ke 18..kalau kita buat teraweh malam ni,,yakni malam ke 19,,Allah akan tinggikan darjat kita dalam syurga firdaus..insyaAllah..

okeh hari ni agak letih...nak merepek lebih2 pun dah tak larat..aku online ni pun sambil baring,,punye lahh penaat..pagi tadi pas subuh sambung tidur sampai kul 9 suku..memang susah lah rezeki nak masuk tidur pas subuh..-.-' bangun2 terus sapu rumah sambil dikejar oleh si Tompok...-.-'

habis sapu rumah,,dengan kuasa yang ada pada aku,,aku heret si vacuum masuk dalam bilik abang aku..sekali aku intai bawah kaus,,aduhaaaiii..banyaknye harta karun...dari pukul 9 sengah sampai pukul 11suku aku bersilat sorang2 dengan vacuum tuh sambil diusha oleh si Tompok...tapi memang puas hati lahh walaupun rambut aku dah takde rupe rambut dek kerana habuk tumpang duduk tang situ...

habis bilik abang hin,,heret pulak si vacuum pergi bilik abah...baru 15 minit aku sedut habuk,,dah tak larat..sambung esok je lahh..petang nih nak pergi pejabat felda,,nak ambik slip gaji abah..pastu nak fotostat semua bende alah yang nak kena bawak waktu pendaftaran degree nanti...pastu nak hantar pergi cop pengesahan pulak..wah,,ramadhan 18 yang sibuk..chait!

aku nak habiskan kemas satu rumah by this week..senang..minggu depan tinggal nak buat biskut raya dengan tukar langsir rumah,,sarung kusyen bla..bla..bla..wahh,,baru hari ni rasa eksaited nak raya!^_^

okeh lahh..aku dah tinggal 10XP je nih..kene save energy...tataa..salam.(n.n)v

0 sahabat mencelah: