Wednesday, August 17, 2011

Tak Salah Berkawan

mood: saranghaeyo!!!!!erk?


assalamualaikum semua..!!


sangat bersyukur..rezeki nuzul al-Quran agaknya...alhamdulillah lulus jugak test kereta setelah dua kali fail...syukur sangat2....abah siap tunggu depan pagar driving skull tu lagi..terbaekk!!jpj harini pun sangat2 membantu....hensem lak aiii..keh3..habis je test tadi,,dengan semua orang aku nak menyengih...memang saranghae gile kat semua orang harini..erk..walaupun aku tak kenal diorang dan diorang tak kenal aku..-.-'

aku mintak maaf dulu kalau entry ni nanti menyentuh sensitiviti pembaca..saspen!!!whoaa...-.-'
satu lagi,,dinasihatkan korang bubuh lah sensodyne dulu kalau takut sensitif...erk???

tak payah poyolah..aku punye entri takde kene mengena pun dengan korang...it's based on my experience throughout these holidays...



kes satu:
jejak kasih antara aku dengan seorang brader kat kampung aku nih...aku kenal dia masa aku tingkatan dua kot...dia keje kat cc kat kampung aku nih...sebelah taman permainan..aku mention tempat macam korang tau je..-.-' yeahh...dia add aku kat fesbuk masa aku baru masuk utm dan dari situ bermula jejak kasih...satu hari,,lappy aku wat hal..speaker bau hangit macam baru lepas meletop!well,,tuan empunye pun meletoplah pastu..keh3 disebabkan dia je yang aku tahu pakar bab gajet2 nih,,aku pun text die,,mintak tolong bla..bla..bla..sejak tu,,aku dah start texting dengan dia and i DID treat him like a "just friend" betol2 just..ngam ngam je..-.-'tapi aku bukan yang cepat melatah..he called me s****g waktu chat kat fesbuk...sekali,,dua kali,,aku boleh consider...bile macam dah over,,bajet aku ni makwe die,,mintak itu mintak ini,,,aku pun stop texting...well,,aku dah kata aku tak suka orang desak aku....kan daaahhh...sampai sekarang aku layan BILA perlu je...

kes dua:
muka buku...hoyeaahhh...aku biasenye approve orang based on mutual friend...entah macamne boleh sesat sorang mamat yang aku tak kenal dalam friendlist aku..takpelah,,dia tak kacau aku,,aku pun tak kacau dia..-.-'..baru chat berape minit dah mintak nombol tepon...tak tahu apa yang rasuk aku,,macam tu je aku bagi...bongok tak??bongok kan??ok dia kata nak berkawan...ok lah kot...semalam je lah dia tepon aku sebab nak bagitahu tu nombol die..harini dia text aku lepas teraweh..tapi bila aku rasa macam tak de point,,aku biar je..kawan baik pun aku susah nak mesej,,inikan kawan yang baru nak kawan...sorry tapi aku memang macam ni..heheh

kes tiga:
kawan usha kawan...perghh...banyak kali dah aku terjebak..aku banyak kali minat member sendirik...dan setiap kali tu misi tergantung dan mostly tak menjadi..!!keh3...pernah jugak member aku sendirik yang aku buat main baling2 kertas,,yang aku buat geng gosip,,yang selalu ejek2 aku sampai aku nanges,,tibe2 luah perasaan kat aku..ahhhh,,lawak duhhh!!yang tak boleh blah,,aku buat tak tahu je sebab aku tak de pape perasaan kat dia...aku buat kat orang,,then aku rasa balik apa yang aku buat..-.-'



jadi aku nak gulung tiga2 kes ni..nak konklusikan yang tak salah nak kawan selagi kedua2 belah pihak rasa selesa...bila dah tak selesa,,nak kawan pun rasa tak best kan??macamana nak bagi selesa??ok yang ni aku tak telaah lagi...kalau aku,,selalunya aku lebih suka untuk mengalah tapi bila timing tak mengena,,aku lebih suka jadik yang "berapi"..huh??ade kene mengena ke??ok sebenarnya aku tak tahu macamane nak konklusikan..argghhh..aku dah sesat sangat dah ni..babai je lahh..salam.(n.n)v

psstt..hari ni aku banyak typo..cth: nak tulis 'babai' tertulis 'babi'..opsss!

2 sahabat mencelah:

Eden said...

hahaha..siot je..BABI tetibee...aku nye blog lagi ypo kot!!!

Mrs. Caspian said...

hahahaha..eden,,"YPO"????hahahhha..ko ni..hahahha