Friday, August 26, 2011

Ramadhan - Syawal

mood: tulis entry sementara Heartstrings loading..:)

ramadhan dah nak habis..tapi aku kecewa...sebab selama hampir sebulan nih,,aku cuma mampu qiamullail 2 kali je..sangatlah meninggal dunia setiap kali aku tidur..T.T malam tadi hanya mampu bukak mata je..aku tak boleh nak angkat kepala pun..penat sangat agaknya seharian buat kerja rumah..lap tingkap,,lap sliding door,,berus lantai,,panjat bumbung sebab nak cat kayu bumbung tu,,huiiihhhh..memang taf lah aku ni kan..hahahah..gelak pun pakai tenaga bhaiiii -.-'

lagi berapa hari jugak lah syawal akan menyergah kita...baju raya dah ada,,esok nak shopping final stage dengan kakak aku..nak cari kasut raya dengan tudung..heeee..eksaited!!:D

tahu tak?aku sedang mengharapkan berlaku perkara ajaib....apejadah??okeh yang ni biar gua simpan dulu..kalau dah jadik keajaiban tu,,baru gua cerita bhaaii..keh3..oklah..aku pun takde nak merepek meraban dahh..nak save energy..banyak lagi chores yang aku kena buat hari ni...tata...salam.(n.n)v

1 sahabat mencelah:

Unknown said...

hey syeza tough . ni zern . kalo ingat lah kan ? hehe . lame ta contact . sori . slmat menyambut hari raya aidilfithri . :)