Sunday, August 14, 2011

Jejak Kasih Teraweh

mood: vacuum oh vacuum..-.-'


assalamualaikum semua!!:D
oh ni kisah yang berlaku pada malam ahad..kreeett kreeeeeeeeeeeett..*bunyi cengkerik*
malas nak mengarut sangat..dengar baik2 ok..lu langsi lu mati...erk??takde kene mengene


kisahnyaa...aku pergi teraweh macam biasa dengan mak tapi kali ni bawak sekali anak sedara kesayangan aku...si kakak nuyen...

pang pung pang pung

jejak kasih bermula antara aku dan dia...waaaaaaaaahhh..*.*
jejak kasih aku dan cikgu sekolah rendah..cikgu ruzy...hoyeahh...dia masih seperti dulu...cantik dan awet muda walaupun aku tak tahu umur dia..aku assume dia memang awet lahh..-.-'

yang bertudung merah tu cikgu ruzy,,yang bertudung putih cikgu fauziah..:)

anak cikgu ruzy namanya S and anak cikgu fauziah namanya K..dua2 member baik aku masa sekolah rendah and dua2 lelaki lah ofkos..perghh..hahahah..

dulu masa aku sekolah rendah aku sangat2 lah "jantan"..suara aku kuat selalu kena marah dengan cikgu sebab boleh dengar aku bising sampai bilik guru..-.-'
kitorang selalu main ceper,,bingo dengan pemadam kat kelas..best ouh..dan...ada satu hari tu,,di perpustakaan...........perghhh...

aku kena tangkap dengan cikgu fauziah masa aku tengah syok pijak badan anak dia,,K...!!!

apakah aku seganas sailormoon??erk?
atau powerpuff girl??haihh..
ok aku rase aku macam chichi isteri goku..-.-'
Ya Allah,,..bila ingat2 balik,,aku malu wehh,,malu sebab terlebih gangster..jangan tanya aku apa yang jadik sampai aku pijak badan K..aku tak nak cerita..!!hahahhah..erk??

apa yang berlaku seterusnya??biase lahh..kena panggil masuk bilik guru...-.-'
dan....cikgu ruzy tak tahu yang sebelum aku pijak si K,,aku dah pijak anak dia dulu,,si S..-.-'
sebab tu ah aku teringat peristiwa ni everytime aku jumpa cikgu ruzy @ cikgu fauziah..

sekarang aku dengar cerita si K sambung belajar kat University Technology Islamic College (UNITI)...diploma kejuruteraan teknologi multimedia..whoaa...gile kan??yang si S pulak kat Seremban..err..2 tahun lagi fly pegi oversea kalau tak silap..tak tahu lah sambung dalam course apa..alhamdulillah..member yang aku wat main pijak2 masing2 dah ada masa depan sendiri..insyaAllah..:)

tapi korang tak payah risau..aku yang sekarang agak "perempuan" orangnya...keh3...entah,,aku pun tak tahu nak kategorikan diri aku sendiri..:p

okehlah beb..chiow dulu.salam!peace (n.n)v

2 sahabat mencelah:

Shazmeen Daniar Bt Shamsuddin :) said...

kire seri la ne ye aq tumbukko time tdo... ko lg ganas dr aku upe nye

-.-' :PP

Mrs. Caspian said...

hoyeah3!!!!!:D