Sunday, January 2, 2011

x sangke kan....

Go to fullsize image
innalillahi wainna ilaihi rajiun...artis yg muka agk serupe ngn ustaz azizul ni dh kmbali ke rahmatullah...aku suke gile tgk die act..dlm cter Wak kt tv2..memg lawak abes..seswai tol die pegang watak tuh..tp kuasa Allah sape2 pon x bleh tolak..dh ajal die kan...kite yg masih idop nih bwk2 laa btaubat..*mode: alim2 kucing*..

AIYOOYOO..

ni pasal mende lain pulak..adoiyai..rahman,rahman...jgn salah anggap oke...tajuk post aku yang 'i still love u bla bla bla' tuh BUKAN aku nk tujukan pd si raoul tuu....[b][u][k][a][n][!][!]....ko dh silap paham ni...aku BETOL2 x anggap die lebih drpd kwn biase...btollll...komen ko tuh mcm aku ni dh gile bayang kt die jep..(nauzubillah..aik btol ke term aku gune nih??)..adus.......whatever laah korg nk pikir pon..i own my own heart..yup!dats rite..no other...wahaha..makin mlm makin ngantok...tu laa..kenyang gilerr mkn kek abah dgn kek cami..(btw,,,hepi bday!!love u dad!love u too cami!!)..campuq satay + nasik ayam mak memang meletop perot eden..ngah~*otak biol*..


4 sahabat mencelah:

Nadnod Azizan said...

Al-Fatihah~

hai :) yeah, uitm lendu.

Mrs. Caspian said...

course ape??

Rahman said...

AKu tak cakap kau gila bayang.
Aku cakap memang korang ada something, tapi korang deny kannn

Mrs. Caspian said...

hmm..there's a very looonnngggg story 2 b told actually.....