Tuesday, January 4, 2011

List-to-do a.k.a Azam 2011!!


ok..sperti yg dirancangkan,,ini adlah azam aku utk thn 2011..err..sbnarnye setiap thn azam aku same je..n kdg2 siap terlupe lagi dh achieve lom azam tuh..x pelaa..wat ckup syarat..mane tau ni dpt naikkan smangat aku kan..wahaha!get set,3,2,1....GO!!!!
 
~ aku nak masuk u and starting from now on,,aku x kisah dpt u kat oversea @ local...mane yg terbaik Allah tentukan utk aku,,itu yg aku terima dgn hati terbuka..(nada matured..18 thn laa katakan)..
 
~ aku nak amek lesen thn ni jgk!!!!!!waahh,,demand abes nih..heheh..
 
~ aku nak blaja sehabis baik...x mo memain...ini masa depan aku..(nada semangat + sirius)
 
~ aku nk timba pngalaman kerja sambilan tp ntah.......-__________-"
 
aku rase tuh je kot...azam x perlu sampai 2,3 page kalau x mampu nk tunaikan..biar sikt mcm ni haa tp ujung tahun kang puas hati sbb dh dpt capai..even if gagal pon,,at least 70% dah terlaksana..30% lagi bleh abeskan thn akan dtg..x gitu???
 


2 sahabat mencelah:

Kak Amy said...

salam kenal..

amy singgah sini dan follow,jemput ke sinar raudah ye..

Mrs. Caspian said...

no problem..:)