Monday, January 10, 2011

tersentak pulak.....

dulu aku ada blog yang privasi. aku lah satu2 nya follower blog aku tu. dalam blog tu aku suarakan pendapat dan kritikan terhadap apa2 sahaja yang aku ikuti. blog tu umpama dunia perdebatan antara aku dgn aku. aku tak yakin utk mengajak sesiapapun datang menjengah ke blog tu. akhirnya,aku putuskan utk membuang akaun blog tersebut. tadi aku singgah ke blog amier idris. tersentak aku tatkala setiap pendapat yang diutarakannya kubaca. gayanya hampir serupa dgn blog yg telah aku delete akaunnya tu (mestilah,,gaya bahasa aku lebih berbunga2 dan bersih daripada c*****n). fikir2 balik,aku akan capai cita2 aku utk bergelar seorang peguam! aku betul2 nekad ni! aku nak jadi seorang peguam blog yang tiada kelulusan mahupun ijazah dalam undang2!*semangat tiba2*sekarang baru terasa sayang sebab dah terbuang blog tu. mungkin aku patut cadangkan kepada pakar2 IT utk mencipta recycle bin dalam internet supaya aku boleh recycle balik blog yg dah dibuang tu.(-__-")

2 sahabat mencelah:

amier said...

Aq bukan pendebat dgn ayat berbunga2..aku hanya seorang yang yg hanya mengutarakan pendapat berdasarkn apa aq fikir..

Mrs. Caspian said...

you dun 'ave to be if you r not that type of debater...you 'ave your own special character that no one 'ave and only you know that special thing..:)