Thursday, January 6, 2011

Rase mcm nk nanges.....


FYI,,suria suri tu kakak aku..yg si adik tuh ank sedara aku..cami....slalunye die g taska dgn kakak die..tp si kakak tuh dh msok skull..standard 1 already...si cami nih dh biase dgn kakak die tp skang dh sorang2 pulak..aku dpt bayangkan mcamane muke kesian die..memang pon dorang slalu gadoh tp kalau dipisahkan,,masing2 meroyan..aku rase mcm nk nanges td,,(sbnarnye dh meleleh pon air mate bygkan cami sorang2)..ye laa...selalunye kalau die dok umah nenek die ni,,keje gelak jee..terpekik2...meriah btol umah ni haa...tuh yg aku sedih sbb x dapat bayangkan cami duduk senyap,,..hahah..pelik laa pulak bunyiknye...kihkihkih...tadi aku cerite laa kisah yg kat kt fb ats tuh kt mak ngn abah..abah ngn mak pon x sampai ati sampai di suruhnye cami dok kt kampung ni je haa...tu laa,,tp nnti kalau die dh ikot atok ngn nenek je,,mak ngn ayah die pulak jeles...hmm...harap2 si cami tu ok2 laaa kt sane..kakak die pulak,,si nuyen dah msok skull...harap sgt die x kne buli @ terikot2 prangai buruk kengkawan die...ye laa..skola kt bandar mane sme ngn skola kt kampung...haisshh..


0 sahabat mencelah: