Saturday, January 1, 2011

Let's get STARTED!!!!

waa...weeee...wooo....x sangke btolla kite dh menginjak ke 2011 skang nih...wehehe...kne pasang azam bru nih...alaa...tu pon x pikir lg laa...hmmm...nnti laa dulu..hold dulu..haa..arini bday abah taw..yg ke 55...aku kongsi duet ngn bibik ( my sis ) bli kan abah perfume silky 4 men yg Brave tu..wahaha..abah kembali muda!!!bermulanya tahun baru ni,,bermulalah pjalanan idop aku sbg bekas pelajar sekolah menengah...hope sgt2 result yg bakal kuar bulan 3 nnti bleh tahan gempak..amiiinn...x de pe kot nk tulis...arini nk rilek cket..smlm aku terpikir nk keje kt kfc kt pekan labis...kalau dpt kelulusan bonda tersayang,,ari senin kang aku nk g mohon kerja kt situ..soal transport blakang cter..pndailaa aku ikhtiarkan nnti...hope mak bg....

1 sahabat mencelah: