Tuesday, March 29, 2011

PLEASE DO STAY HERE WITH ME!!!!!!!!!

tak terlambat lagi rasanya aku nak ucap tahniah kat member2 semua atas kejayaan korang...ingat...apa yg kita dapat tu,,merupakan yg terbaik olehNYA sebab dia tahu apa yg terbaik untuk kita okeh!?jadi,,sekarang,,no more looking2 backwards..hahah!fokus pd masa depan pliss..:)

aku gembira sebab dikurniakan kelasmates yg mantap mcm korang..mula2 aku jejak kaki kat sini aku rasa sangat tertekan..aku takut tak mampu jadi diri sendiri..aku tak boleh..kawan2 mungkin tak boleh terima diri aku dan kekepohan aku...aku sangat mahu kwn2 aku yg dulu bersama2 saat suka dan duka..rupanya...aku dah salah!(kan dah malu!)korang buat aku jadi bahagia!!!wooottt wooottt!!walaupun korang tak mampu menandingi sahabat2 semasa di tgb dulu,,tapi korang adalah kawan yang mampu buat aku tersenyum lebar sampai kebas bibir aku...kejang dowh!korang mampu buat aku gelak sampai nak tertanggal ligament mulut aku..bukan senang ouh..hahahahaahaha!!!see??ingatkan korang je dah boleh buat aku gelak sorang2 mcm kak limah!lolz!

tapi..........aku sangat sedih bila dgr agak ramai yg nak keluar dari utm....ouh......tsk..tsk....tsk.....aku tak mampu nk sambung ayat nih tapi aku sgt berharap korang stay sini walaupun lepas bulan 5 kita dah memang akan pisah kelas.....tapi...aku sentiasa menyokong korang walau apapun keputusan korang....harap sgt korang dapat kejar cita2 korang.....jangan yang dikejar tak dapat,,yang dikendong berciciran...insyaAllah....aku doakan korang sentiasa.......:)

lagi satu,,,walau ke manapun korang tercampak,,sebar2 kan lah fahaman KPG iya.....dan semestinya kena mention org kuat KPG ni haa......ehem3...uhuk uhuk....heheheheh...dan satu mende yang paling penting,,,,yang korang kena tahu........

SEKALI KITA BERKAWAN,,KORANG TETAP KAWAN AKU SAMPAI PENGSAN MATI!!!
HIDUP KPG!!!!!WOOT~WOOT~







err...jangan persoalkan kenapa aku letak gambar arnab dgn menatang nih sebab aku x de gambar kite ramai2 yang terbaru...ade pun,,x semua ade dlm gambar tuh...heheheh~

0 sahabat mencelah: