Friday, March 18, 2011

"Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel"


contest lagi???hahahahahahaha!!!korang klik banner tuh,,tengok sendiri hadiah yg ditawarkan..woot~woot~

nahh..!tgk nih...burok tak burok muke aku..hahaha*maluuu*

eh!!ape aku buat tuh????

"saya seorang yg sengal sebab dah tau org tu nk amik gambar candid boleh tak sempat nk cover puleks!adoiyaii!!bertambah2 sengal sebab saje tayang gambor yg 'bermasalah' ni kat tuan punye contest..lagi sengal sebab join contest ni lepas nmpak $$$$$..kciinngg!!duit,,duit...hahahah!!yg paling sengal bile takde org tag saya pun saya still nk join ini contest!!kehkehkeh~tapi kan...sumpah sengal sebab muke saya kat situ betol2 sengal..err..Jamban Comel,,tlglah edit mane2 yg patot erk..*gerenti lepas nih x de org nk kat aku..*chait~"

kepada @klon (sekali lagi) dgn @bibik,, anda telah di tag!!!wooohooo!!=..=

2 sahabat mencelah:

Anonymous said...

good luck dear!

Mrs. Caspian said...

makacih!(n_n)