Sunday, March 13, 2011

aku dan mereka di UTM

masa ni pensyarah tak masuk. dua jam kosong beb!hahahaha
ni lah kegiatan kami setelah berhari2 terpaksa menghadap test memanjang...
dah lah hujung minggu habis kat makmal kimia macam tu je..sob,,,sobb..tengoklah video ni haa..i'm d one with the green shirt!hahahahahah~




hah giler lahh kamuu!!!

masa ni pun tengah menggila jugak..masing2 baru lepas pekena secret recipe dlm hujan..
dgn masalah clashnya,,apa lagi,,gila kanlah dirimuuu!!!!!


si baju hijau..owh itu aku!
ni pic kelas 509 dulu..same kan pose aku?!hehe



tengok,,semua nk boikot aku!!ciss,,hahahah..etibe rase rindu kat geng2 tgb..hukhukhuk...
aku pose exactly mcm dlm pic kelas 509..adoii...sediihh!

dgn patung pun nak???
mereka yang gila kamera,,bukan aku!!hahaha..ni masa pesta coklat yg tak berapa nk pesta pun..aku spend dalam seringgit je utk beli coklat yg menyaluti marshmallow..yummyy!!lepastu si kori belanje kitorang mkn coklat yg mahal ckeett je lahh..hahah..ade lagi tau..jap eh~


oohh,,saya mcm doktor!ahaks!
dalam makmal pun nk bergambar..sah kaki kamera..adoiiyaii..dahlah salah wat eksperimen..boleh pulak aku ingat air yg ada atas meja tu air suling..dah siap eksperimen baru akak lab tu tegur,,dia kata air yg kitorang gune tu rupenye air basoh tgn!!!patot pun bau lain macam produk group aku!!!!aiyoyoooo~




0 sahabat mencelah: