Tuesday, March 22, 2011

bila KPG dh jumpe geng!!

KPG stands for KAMI  PISANG GORENG err...macam ni cerite die...

pada pagi jumaat yang hening,,ketika sedang mengadakan lawatan sambil belajar kat perpustakaan sultanah zahirah (bak kata hannah) zanariah,,tiba2 si noden pun mengeluarkan henfonnye yg canggih...err..betol ke noden punye fon??heheh..pada ketika itu,,aku,mahi dan noden begitu jakun melihat kebolehan henfonnye melayari internet menggunakan perkhidmatan wireless yg ade di PSZ..ntah dari mana ntah,,tiba2 tercetuslah nama KPG yang merupakan singkatan kepada 'kampung' disebabkan kejakunan yg melampau si noden dgn mahi nih..*aku terkecuali ye*

makin hari,,perkataan KPG ini makin kerap dilaungkan sehingga lahh ke hari ini..disebabkan perkataan ini jugalah,,antara kami,,pelajar seksyen 2 menjadi semakin rapat....=)

ini lah punca kewujudan KPG..heheh!

ni ahli baru tanpa rela sebenarnye..heheh
tengok betapa KPG nye mereka...ish3!
saya syg mereka!!!

penyokong kuat KPG..haha


we are KPG-ianz...:)


p/s: walaupun korang tak rela,,tp aku tau jauh dlm hati korang suke masuk group ni kan?kan?kan?



4 sahabat mencelah:

anish said...

memang suka sgt syeza!!!hemm

anish said...

hha..memg suka sgt ble ko tulis mcm ni..hem..syg kpg2 smua..hhaha

xeem's apple :) said...

hahaha...syg sume KPG!!
hidup KPG!!hidup KPG!!
hidup MUKE TUTUP KEDAI!

xeem's apple :) said...

hahaha..syg sume KPG!! :)