Thursday, June 16, 2011

belum sampai "kipas susah mati" lagi..

mood: risau dgn encik jerawat yg semakin meliar di muka..T.T

sejak duduk rumah ni,,aku dah temui hobi terbaru setelah puas aku membongkar nafsu daripada hanya makan dan tidur campur online sepanjang 3 bulan percutianku ini...akal semakin biol,,oksigen terlebih dalam tempurung kepala,,menanggung peritnya kebosanan yang melanda...akhirnyaaaaaa....


*akhirnyaaa..!!kini passtiii~~~!!!*
err...macam x senonoh je yg kat atas tuu..=.="

cenggini ceritanya...........
kakak aku,,si awin promote drama2 korea dlm lappy die...tambah lagi dgn stok2 budak2 yg suke bercerita dlm kelas especially nur and ummph..haihhh....dek kerana ketagihan dan gian yg melampau selepas aku tatap cerita Boys Over Flower,,


personal taste,,,,



dan yang terbaru,,Dream High!!!



baru kini aku sedar yang aku dah jadi salah seorang daripada penagih drama korea!!!whoaaaa~
*asal background music lagu "pelangi petang" pulak nih??..T.T*
tak kisahlah yang penting aku bahagia sebab dah temui cinta sejati..hukhuk..tapi aku nih belum lah sampai peringkat "kipas susah mati" a.k.a "die hard fan" kat stok2 k-pop nih semua..perjalanan masih panjang...hhahahahahahahahahaahah..uhuk..uhukk..

bukan nak menyokong dan mem'pom-pom' industri luar tapi bila tgk citer korea,,aku bleh dpt feel die...
*whoaaaa ayat x menahan!!keh3*
lagi satu kelebihan dorang,,cerita x cliche n x melarat2 mengarut2...episod pun x panjang benor..x de nye nak zoom sana,,zoom sini.,,jeng2 sane,,jeng2 sini...dan yang paling penting,,hero2 kompem hot!!!!awwwwwww~~~~~
*gediknye laaaaahhh aku nih*=.="

so,,aku nak ajak kome semue tgk skali lahh dgn akuu drpada terus kebosanan kat rumah tuuu kannn....nanti kalau bosan sangat,,,haaaaaaaa jadikleh mcm ni.....


poco2 mcm kecik,,zikri n d gang je nih..-__-"

huuiii..jangan ditiru aksi d atas!!aku x sanggup tgk kwn2 aku pecah kepala..!!=.="

tapi aku rase citer2 korea nih bkn semua org suke...especially dak2 laki...well,,itu hak masing2 lah nk suke citer ape pun kan?kan?kan?yg penting kita happy...tol x?ngeeee~

hahhh???x tau mcmane nk donlod??ouh iteww biaseww jeww *dgn gaya mummie*...cenggini cara2 nye..pergi kat youtube...search lah mana2 movie @ drama yg kome ndak donlod...mudah syak...copy url nye...n paste kat www.keepvid.com kat mp4 donlod....ARASSOOHH??
*aku ni mcm jakun + beria padahal semua org dh tahu mende nih*


huhuhu...ok lahh..nak mendonlod citer 'marry me,mary' pulak..ngeh3...tataaa~~~ 

0 sahabat mencelah: