Saturday, June 25, 2011

Jom lepas tensi!

mood: suare sengau x hilang2 lagi...sisa demam..huhuhu


haaaaaa....nak tahhu tak,,aku ada satu petua yang sgt berkesan setiap kali aku ketensian...tensi nih jangan dibior lelame tauu...nanti boleh sampai kemurungan!bile kemurungan melampau,,boleh gugur rambut,,period x stabil (aduhh,,segan dehh),,ade yg sampai bunoh diri!!aduiii,,,mintak dijauhkanlah nauzubillah.....!!
*wah,,kak sasa kitew dh boleh bukak kedai kaunselling lewww..!!awwww~~hahah*

okeh3...sambung cerite...nak tahuu tak,,everytime aku tensi aku akan........

MAKAN

wuuuuuuu..yummmmmmyyy!!nak tahhu tak,,bila kita makan waktu tengah tensi,,kita akan rasa kepuasan dan kenikmatannya sebab kita bukan takat telan makanan tu je,,tapi dgn problem2 skali kita telan..kan nikmat tuh bila dapat telan masalah kita...so,,makin banyak kita makan,,makan ringan pale hotak nih haa...x caya??!!cer try,,cer try...

NYANYI

yang tgah memekak tuh aku lew..keh3~


haaaa...yg ni lagi syok ouh...lantak ah suare panggil hujan skalipun,,suare pecah cermin kereta skalipun,,asal puas!tol tak??betollahhh!#emotetibe
haaa..tak payahlah terkajot..aku memang kaki karoek...hahahaha...lagipun,,bila kita nyanyi,,kita memekik2 macam hantu takde mulut,,rase macam lepas semue bebanan kat kepala tahhu...cer try,,cer try....syok ouh tengok org kiri kanan kumpul taik telinge sebab suare korang...kan?kan?kan??

BACA AL-QURAN :)


yang ni lah yang paling mujarab skali tau...x perlu nak keluarkan sesen pun...sekali je lah itupun sebab nak beli quran kan...lepas tuh,,dh x de keluar duit dah...yang paling seronok,,kita sentiase kenyang dgn nikmat pahala,,suare sentiase lunak dgn ayat2 Allah,,n tensi pun hilang mc tu je...simple kan??aku tak kata aku baik tapi aku x pernah abaikan amalan yang satu nih selain amalan wajib yg lain...alhamdulillah...bukan nak riak,,tapi nak mengajak...:)

okeh..sampai sini je lah petua utk hari ni...hahahaha...sape yg berminat nak jadik rakan kongsi aku boleh tepon nombor yang tertera ye..yuk kita bukak kedai kaunselling!wakakakkaaka...peace!(n_n)v

0 sahabat mencelah: