Sunday, June 26, 2011

Aku Jumpa Jalan tapi Kakiku Terpaku dan Kaku..

mood: berpeluh-peluh..-.-

Cukuplah disimpan segala rasa dalam HATI, agar HATIku & HATImu lebih tenang menanti. Diiringi DOA tanpa henti dalam mencapai REDHA ILAHI agar CINTA yang HALAL buat kita satu hari nanti lebih DIBERKATI.

credits to tumblr yang iqeen share everytime die bace petikan2 yang ada kat sini...betul kan ayat tu?aku masih ingat lagi waktu aku study kat mrsm mersing 2,3 tahun yang lepas..ada sorang senior ni kata,,

pabila kita jatuh hati terhadap seorang hamba Allah tanpa dia mengetahui akan perasaan kita terhadapnya,,maka Allah memberikan pahala yang sangat besar kepada kita kerana berjaya melawan nafsu sendiri. dan percayalah, jodoh pertemuan itu di tanganNya.

tipu sangat lah kalau aku cakap aku x admire sesiapa pun sekarang ni..hahhaahah...nafsu kann...iman pulak lebih tipis dari kulit bawang..hmm...sekarang ni dah akhir zaman...orang kata,,bila dah akhir zaman nih,,jumlah wanita yang betul2 suci tu memang sangat sedikit..nauzubillah..minta dijauhkan daripada aku juge sahabat2 yg aku sayang...pelihara kami ya Allah..:)

kepada sahabat2 yang tengah bercinta tu,,peliharalah cinta anda sebaik2 nya sampai korang kahwin...bak kata ustazah Elyana suatu ketika dahulu..

sewaktu saya jatuh cinta kali pertama,,saya berdoa kepada Allah agar satukan kami dalam keadaan yang halal dan biarlah ini cinta saya yang pertama dan terakhir.

errr...maaflah ustazah kalau macam tak betul je ayat ni sebab saya tak ingat exactly ayat ustazah tapi pengisiannya sama kan..??heheheh

aku bukan nak berlagak baik tapi aku rase ni satu peringatan buat aku juge semua yang membaca...semoga kita semua tak menyimpang dari jalanNya dan semoga Allah memelihara kita daripada kemungkaran dan kemaksiatan insyaAllah..:)


peace!(n_n)v

1 sahabat mencelah:

asyiqeenMdNor said...

berkongsi supaya kita same2 mendapat kebaikan.

i need u n ur support.
dan tak seronok kalau hanya nyet yang dapat kebaikan daripadanya, seronok jika berkongsi.

:)