Monday, October 7, 2013

Berhenti Berharap.

Kuat angin kat luar. Boleh dengar bunyi daun terbang sepah-sepah. Best. Hihi. Fefeeling korea gitu. Eh.

Dah pukul 1.09 am. Baru je lepas siapkan assignment Complex Variable dengan bahagianyaaaaa. Assignment English dengan lab report masih elok belum berusik. Choyy! :'(

Tadi siang pergi joging. Hati rasa berat sebenarnya. Sangat. Tak reti nak buat reaksi apa bila berdepan. Tak sempat nak praktis pun sebab gelabah tak memasal. Sampai terlupa kaki yang terkehel masa Greenwalk semalam belum elok sangat. Sekali dah jogging 2 lap, tetiba ada kakak ni tahan aku. Ada timbang-timbang Herbalife yang macam Salim pernah suruh aku try dulu tu ah. Complete set sekali dengan cek body fat, water level bagai. Aku ni pulak memang jenis yang suka bab sihat-sihat timbang berat semua ni. Kekekekke. Masa tulah yang akak tu suruh duduk dulu. Sekali dah duduk baru rasa denyut-denyut balik kat kaki yang terkehel tu. O.M.G. Satu set dengan sakit perut. Tetiba sangat pulak nya.

Kenkonon lepastu nak sambung joging lagi 2 lap. Oh tidak. Kalau aku sambung, mau tergeliat kaki nanti. So, I decided to leave. Dengan harapan, harap-harap tak terserempak. Tengah duk doa-doa pejam mata gitu tetengok ada kat sebelah dah manusia tu. Tahan terkejut sebab tak sedia langsung nak berdepan lepas last call haritu. *pitam*

I know I haven't move on yet. I just know. Tho it's totally my decision for us to separate this way, it's really hard for me to move on, pretending like nothing has happened. I do like him but I don't love him. Well maybe not yet. Takkan nak tunggu sampai aku curang baru nak mintak pisah? T.T

Aku tahu dia masih mengharapkan aku. Masih. Mungkin aku belum cukup kejam ke? Ya, aku tahu aku dah mungkir janji. Bukan satu. Banyak. Tapi untuk 2 jannji yang aku tahu aku mampu tunaikan, aku akan tunaikan. (Kira yang kekonon joging sesama tadi invalid lah kan sebab tak joging SESAME pun tadi petang -.-) Habis yang dua tu nanti, aku takkan muncul lagi dah. 

Supaya dia boleh berhenti berharap. 
Supaya dia boleh 100% percaya pada kuasa Allah.

p/s: baru perasan yang entri aku lately, all are soooooo twenty. Erk.

0 sahabat mencelah: