Monday, March 4, 2013

Spring I Love You Best

"I wish I had someone who suddenly arrive
And show me how the flowers grow and come out in winter field
I wish I had someone new tender to my heart
Someone who will share me precious time"

Assalamualaikum blog! Lama sungguh benor tak nyinggah sini kan, blog?awak tak kecik hati dengan kite kan? takkanlah kan? *buat muka Puss in Boot*

Tengok tu, tengok tuu! Itulah lirik lagu Spring I Love You Best. Eh aku suka gila okeh. Cool and calm. I just feel like falling in love right away everytime I listen to that song. Cubalah dengar sekali. *hulur earphone*

Eh, Sasa mimpi apa malam2 tiba2 buat entri ni? Well,nak show off lah sikit. Bilik dah boleh connect dgn local area connection lah katakan. Dah dapat internet ni haruslah digunakan se'optimum' yang boleh selagi jari ni mampu nak picit2 keyboard ni haa. Motif bebenor. *bunyi cengkerik*

Okeylah tu nye punn. Dah dekat pukul 12 dah ni. Sleep time bebeh! Till we meet again! :D

notakakibajetcantikmacamsnsd: can anyone love me just the way i am even though i'm neither pretty nor feminine? oh snap! berhenti melalut mengkarut ye, Sasa. Just sleep now. -.-'

Wassalam ^^

0 sahabat mencelah: