Wednesday, March 6, 2013

Lembik.

Assalamualaikum hoi! *lelambai longlai*

It was an exhausted day. Kelas dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. Gap sejam pukul 10 pagi pastu lagi sejam masa solat zohor. Pukul 6 petang discussion lab report sampai isyak. Lepas isyak sambung pergi discussion proposal english report. Pukul 11.30 malam tadi baru balik bilik. Gua rasa macam gulai dah badan nih. Bayangkan dah sampai bilik baru teringat yang aku belum makan lagi. Awww~! Kecik hati perut aku. Sad me is sad. Sad tummy is more sad. :'(

I learnt a few things today. Tak apalah kalau dalam satu kumpulan tu, ada yang makan percuma. Tak apalah kalau aku buat kerja lebih sampai terlupa nak bagi perut aku makan. Tak apalah kalau orang pijak kepala aku sebab aku lagi muda dari dia. Tak apa. Tak. Apa.

Aku memang tak boleh nak marah2 sebab dah tak ada tenaga dah nak buat bunyik. Let her be. Soon, it will be her who will face the world. It will be her who is going to deal with this kind of stuff. It will be her who will regret of having a group of people who do exactly as what she had already done in the past.

Bukan sekali. Bukan dua kali. I have had enough. Group untuk esok dah dirombak kepada group yang baru. Mungkin Allah nak selamatkan hati aku dari menyumpah-nyeranah. May Allah bless you, friend. Jangan risau. Your new partner is much more 'strict' than you yourself.

That's it. Habis sampai sini.

Wassalam. *kunyah jajan tamtam*

1 sahabat mencelah:

Salim Safie said...

kalau aku .dah lama aku sound je. tua, muda. kisah apa aku. Heh ;P