Saturday, March 23, 2013

Follow Your Soul.

Don’t be afraid.
I bet your heart is just like mine.
Do what you want to.
Set you free. Follow your soul - 2PM

Assalamualaikum semua :D

Oh gila. Ini gila ini. Pukul 3 pagi pun gigih lagi hadap lappy depan mata. Esok pagi kompem transform jadik zombie.

Hey, guess what? What! What? I think I've fallen deeply in love. With who? With those beautiful yet pure souls of  kids. I meant the babies who are growing up being kids. Yang baya2 Bambam, my nephew tu. Still, I love the other grown up kids as well :)

I'd like to have them running and circling around me. Comel macam pingu. Terkedek-kedek mentat mentot bak kata abah. Tak pernah sekalipun  aku rasa bosan dengan keletah si pingu2 ni. Kekekeke. But how? I don't wish to get married as early as after graduating. No. Shiroyo!

Impian aku yang aku rasa sangat berkobar-kobar secara tiba-tiba dan setiapkali aku tengok baby2 macam Bambam dengan Juna (anak Fynn Jamal)- to build a lovely loving house full with love in every corner of it. Rumah yang mana bila aku melangkah masuk, aku tak akan mahu keluar dari rumah tu lagi. Rumah yang penuh dengan jiwa2 suci. Rumah yang mana orang letakkan kepercayaan untuk meninggalkan anak2 kecil diorang. Teka teka teka..!

Eh! Bukan baby-hatched okeh! Belum sampai situ lagi impian kecik aku nih. I just wished to build a mini kids nursery someday. Not a big one. Kita mula kecil-kecilan dulu. Ini semua idea kakak-kakak aku especially kakak sulung aku si mak datin itu..kihkih. Tiba-tiba rasa semangat tu melonjak2 memikirkan keseronokan yang bakal dilalui. Tapi tipulah kalau cakap tak ada cabaran dengan risikonya kan. Sedangkan babysit anak sedara sendiri pun need extra attention and tripple energy wa cakap lu. Nyawa anak2 orang tuuu. Anyhow, anyway, anywhat, let's make our dream comes true, loves! :D

Oh tak sabar! You just can't tell how hard it is to not love them. They're so adorable! Someday, inshaa Allah amiin amiin amiin. :)

Cukup2 lah rasanya. Siapa tak setuju bakal physicist ni jadi babysitter boleh pertikaikan esok2 lah ye. Ahah. Lolz. :p

Wassalam (n.n)v

0 sahabat mencelah: