Tuesday, September 24, 2013

.

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar aku akan selalu ada - Shila

Balik kepada yang asal. Kembali pada yang awal. Belajar. Itu je fokus utama aku sekarang. Lelaki, hati, perasaan, semua pergi tepi. Nafsu untuk ‘main-main cinta’ dah tak ada. Hoho. Power tak?

Kadang-kadang, ada masanya tak perlu dah untuk kita bela diri. Mengaku atas silap sendiri sebenarnya ubat penenang terbaik tau. Dengan syarat, hiraukan tanggapan orang. Biarlah dia nak buat assumption sendiri. Serius. I feel much calmer after our farewell conversation. Takde apa pun yang nak dimenangkan. Aku tahu semuanya sukar untuk dia. Tak layak rasanya untuk aku mengaku susah jugak untuk aku. Biarlah. No worries. I’m good, very good in enduring pain. :)

Goodbye lover. Jalgayo yeobo. Semoga kita saling mampu untuk berkawan. Macam jeans dengan hipster. Takkan terpisah. Kami buddies. Acewaahhh! Over sampai terselit iklan Digi haaa leulz.

Well, we meet again, single life. :)
 

0 sahabat mencelah: