Sunday, April 15, 2012

Mimpi.

Assalamualaikum semua!:D

hari ni hari Ahad dan itu satu fakta..aku tak pernah suka hari Ahad sebab esokya mesti hari Isnin..aigoo..tapi haruslah bersyukur at least aku masih diberi peluang untuk menghirup udara Ahad..alhamdulillah..:)

aku ni sebenarnya bukanlah orang yang selalu boleh recall mimpi2 aku tapi tak tahulah..mimpi aku 2 malam lepas sangat2 aku ingat..

aku mimpi...aku tengah jalan2 kat SUB utm..ade cik qeen di situ bersamaku dan beberapa orang lagii..(qeen,silalah buat sujud syukur sebab hang dah masuk dalam mimpi aku dgn jayanya..-.-') dalam scene tu,lantai sub sangat licin..maybe sebab ribut yang melanda kot..-.-'..aku tergelincir,makanya aku dipimpin oleh seorang anak Adam supaya aku tak tergelincir lagi..dia senyum,aku pun senyum..hikhik..dalam mimpi pun ada maksiat..keh3..masa tu aku rasa bahagia sangat..tapi tak lama lepas tu,tiba2 je anak Adam tu lepaskan tangan aku dan berlalu pergi macam tu jeh..heh..dan aku end up dipimpin oleh cik qeen dalam keadaan sedih..err..salah!..dengan perasaan yang sedih..apa punya tatabahasa daa..

mengarut tak mimpi tu??mengarut kan?ada maksud ke tak hek?hmm..wallahu'alam..orang kata mimpi tu kan mainan tidur..tapi tak tahulah sampai ke harini aku masih ingat scene2 dalam mimpi tu..-.-'..maybe sebab semua orang yang terlibat dalam menjayakan mimpi aku tu adalah orang2 yang dekat dengan aku..means,orang2 yang aku kenallah..hewhewhewww..kalaulah si anak Adam tu pun mimpi scene yang sama dengan aku,,aku teringin nak tanya kenapa dia lepaskan tangan aku..heh..

dan kalaulah qeen pun mimpi scene yang sama,aku nak cakap terima kasih sangat2 sebab ada dengan aku di saat aku ditinggalkan..wah3..:')

semua ni mengarut!hahaha..itu je ye pun yang aku nak tulis..heheh..oklah..wassalam!(n.n)v



0 sahabat mencelah: