Saturday, April 14, 2012

Frogurt.

Assalamualaikum semua!:D

frogurt!dalam kepala otak aku sekarang ni hanya terbayangkan Tuttti Frutti jehh!!jyeaahh sedaaaapp!!tapi itu dulu..beberapa minggu yang lepas aku ada terbaca artikel tentang halal atau haram si frogurt ni sebenarnye..wah?bukan tu produk anak malaysia ke?



dua tiga hari lepas aku pun ngapdet twitter pasal aku dah tak makan dah tutti frutti sebab rasa sangsi..then member baik-kamceng-gile-nak-mam*** aku pun komen..die kata tu produk malaysian kan?then aku pun cakap,"kalau kau rasa yakin,no probs..teruskan..aku tak makan dah sebab aku rasa ragu2.." lepastu dia pun post satu link ni..sila lihat di sini ..

sebenarnya adalah lebih baik kita tak makan sesuatu yang kita ragu2 kehalalannya kan..makanan tu dah jadi shubhah pada kita once kita rasa ragu2..kalau yakin,,tak ada masalah..silalah makan sampai lebam..hew3..tapi satu hari nanti kalau pihak tutti frutti dan jakim dah sahkan betul2 yang tutti frutti ni halal,on the spot aku terus pergi makan tutti frutti..seriously!hahahahah..

itu je lah untuk harini..

wassalam (n.n)v

0 sahabat mencelah: