Tuesday, February 21, 2012

Semester Baru.

Assalamualaikum semua!^.^

aduh,lama gila aku tak lepak2 kat sini. dah beranak rupanya mak menti hari tu.-.-' pelik tak tetiba aku rajin bangun pepagi..siap tulis blog lagi tu derr..cayalah!

eceh!eceh!tukar layout lagi..hahaha..tak boleh go lah blog cat pink semua. tak kena dengan jiwa brutal ni meyhh!lolol lolol~

sekarang dah bulan februari. dah nak masuk mac pun. pejam celik pejam terus, rupanya dah setahun aku berkampung kat UTM ni. umur pun makin hari makin lanjut. erk? sekarang ni aku baru je mula semester baru. baru sehari. masuk hari ni hari yang kedua semester dua lah kan.. sebulan cuti kat rumah rasa macam tak cukup. aigoo. lepas ni nak pergi jumpa NC lah. nak mintak cuti lagi sebulan. eh? kalau NC tu bapak aku sendiri pun kompem aku tak dapat inikan nak jumpa NC yang memang tak pernah terbayang pun dalam mimpi beliau muka aku ni macamana kan..lolol lolol~

ye aku mengaku sekarang ni aku masih gloomy gloomy lagi. masih terbau-bau masakan mak. masih teringat-ingat gelagat abah. paling tak boleh tahan, masih terdengar-dengar pekikan halilintah si awin. pergh kelas tu belum ada jiwa aku lagi.jiwa aku pun belum ada kat kelas tu lagi. kejadah? apa taknya, keluar rumah muka bajet cool. boleh main kejar2 dengan si Tompek  lagi. masuk je dalam bas, meleleh bhaii..meleleh wa cakap lu. kental-kental muka aku ni pun hati ciwek jugak lah. tak boleh nak buat apa lah kan. lolol lolol~

so,impian untuk semester baru??

aku nak jadi lebih baik, lebih rajin dan lebih kental daripada semester yang lepas insyaAllah. lolol lolol~
wassalam. (n_n)v

0 sahabat mencelah: