Saturday, February 25, 2012

Kahwin.

Assalamualaikum semua.

#NowPlaying : My Precious

internet banyak slow meyhh. kalau tak sabar, boleh botak kepala tau! geram punya pasal. sebenarnya aku rasa macam tak ada apa2 nak dicoretkan memandangkan ada insan2 yang terasa dengan entry aku yang lepas. baguslah sebab sifat terasa itu petanda akan berlaku perubahan kepada yang lebih baik insyaAllah!:)

apa ni? umur belum ada angka 2 kat depan dah sibuk2 cakap pasal kahwin! hahahah. seronok pe cakap pasal kahwin. :p

heh member yang sebaya dengan aku ramai gak yang dah kahwin tahu tak! lisa surihani pun dah kahwin. dah tu kenapa? err.. lolol lolol~ (cover pe?)

best ke kahwin muda2 macam ni? bagusnya dapat elak fitnah dan maksiat lah kan. lain dari tu apa? dapat anak ramai macam zaman2 mak aku dulu? teeeeetttt!#UnderAge!

heh mak aku dulu umur 19 dah kahwin tahu! heroin Princess Hour pun kahwin umur 19 dalam cerita tu tahu! yang paling penting tahun ni pun aku 19 tahun tahu! :p

tak payah lah fikir pasal kahwin dulu. kalau setakat nak berangan2 macam aku tak pe. yang tu dibolehkan. hahah!

kalau dah ada kerja yang tetap, dah boleh bagi makan anak dara orang, dah sedia nak tanggung perkara yang bakal kita jawab kat akhirat nanti, silakan. jumpa tok kadi sekarang, suruh dia carikkan suami/isteri untuk kita. eh,camtu eh? lolol lolol~!

sebenarnya berangan pasal kahwin akan buat kita lebih bersemangat untuk dapatkan kerja yang bagus2 ye tak?! duit tak mampu janjikan kebahagiaan. betul. tapi kalau kau tak ada duit, kau nak bagi anak bini kau makan apa? tanah liat? beli tanah liat pun pakai duit wooii..kan?kan?

macamana aku boleh terpikir pasal kahwin malam2 buta gini ek?ohh..aku tenung wallpaper lappy aku. gambar Si Tompek kucing kesayangan aku. kalau boleh aku nak cari calon suami yang boleh bagi aku kucing sebagai salah satu barang hantaran. pikir pasal barang hantaran, tiba2 berangan nak kahwin pulak. hahaha. mengarut mengarut..

ye, aku obses kucing. kalau aku nampak kucing jalan dengkut2 pun aku boleh menangis nyorok. entah apa2 kan? (control beb! control!)

semoga bakal suami aku 7,8 tahun yang akan datang boleh terima sifat aku ni yang mungkin lebih sayangkan kucing daripada dia. lolol lolol~ :p

cukup2 lah melalut. babai. 

wassalam.(n_n)v

pssttt..i'm still single but only available if u are my legal husband ok!:p

0 sahabat mencelah: