Monday, September 19, 2011

Oppss Ahh Ohyeah!

mood: semoga ada kimia antara kita seperti dulu..cehwaaaaahh!>.<'

assalamualaikum semua..

dah tengok Johnny English Reborn tak??best gilleeerrr wa cakap luuuu..hakhak..sumpah berdekah..thanks to kori n zafri for coming to utm...terlepas semua rindu kitorang kat korang tau walaupun dapat berjimba sekejap jee..thanks to KPG-ianz and semua yang sama2 hangout dengan kpg sebab korang buat aku jadi diri aku sendiri selepas seminggu me'nerdy' kan diri..:)

guess what??aku agak sedih lahh bila kori n zaf dah balik kl..aku doakan korang berjaya wehh!to zafri,,jangan tensen2..belajar bebetol supaya ko boleh terbang pegi jepun!n kori,,kau akan jadik doktor suatu hari nanti!amiin!!

tak ada apa nak cerita tapi aku rasa aku dah boleh adapt hidup sebagai siswi fizik tulen...classmates aku pun dah bertegur2 dgn aku..termasuklah classmates lelaki..terkejut aku pagi tadi masa masuk kelas,,ada suare garau panggil nama aku..tengok2,,abu qassim rupanya..budak 4 flat tuuuu..keh3..maknanya apa??takde maknanya lah wehh!-.-'

ok lahh..hidup dua tiga hari ni agak sensitif sikit..tak mau nak cerita kat sini sebab aku respek dia sebagai bestfriend aku..cuma satu pesan aku,,belajar untuk jaga hati orang kalau kau nak hati kau terjaga rapi ok beb!

kat bawah ni ada gambar masa lepak dengan kpg tengok johnny english reborn and gambar kumpulan I masa First Year Experience Program..sumpah best dua2 event nih!chiowww

achik n mummy
si kecil
nyang n nyet
zafri,,member yang bakal ke jepun dalam engineering..:)
sebelah aku yg baju putih tu klon aka adik..well,,i'm his mummy!keh3
kori!member yang bakal ke india dalam medicine..:D 
aku n kuku
mira n bini popeye
this is sam and he's a genius!
kumpulan yang sumpah sporting!
abg rahman??erkkk
see ya!
psstt...actually aku nak bergambar dgn seseorang tapi malu nak cakap kat die..lastly,,macam menyesal pulak takde gambar sama2..:(

0 sahabat mencelah: