Wednesday, September 14, 2011

Episod Baru

mood: tidur pon sodaapp

assalamualaikum semua..

seronok?tak berapa kot tapi boleh laaaa...ape?ape?ape?

dunia seorang siswi ijazah sarjana muda..sebagai yang termuda dalam kelas,aku masih belum panas enjin lagi..mungkin rasa kekok dan janggal yang terlalu menebal..rendah diri??agak ahh..aku tak mahu digelar "over"..so aku prefer untuk berkata2 bila perlu,,ketawa bila orang ketawa..rasanya macam tak mungkin aje untuk aku mengetuai kegilaan di kelas macam masa forecast dulu...sumpah rasa sangat lain bila dapat kelasmate yang 95% nya adalah lebih tua dari kita..lain gilaaaa...

adakah ini petanda anjakan paradigma terhadap diriku??turning point maybe??matured??tak mau lahh..aku rasa macam sangat nerd dohh..T.T

takpe2..ada hikmah kot...huhuu..aku harap aku maintain macam ni..serius bila belajar..tapi bila jumpa KPG,,terabur kepala hotak aku...hahahahah..

orang selalu kata,,masa alam universiti ni lahh masa yang paling ngam untuk cari partner...tapi aku rasa macam belum perlu kot..lagipun tujuan utama aku kat sini untuk belajar lillahi ta'ala..mungkin yang partner2 tuh boleh jadik tujuan sampingan kot..wahahahahah..umur belum ada angka 2 kat depan dah mengada2 eh sasa!hahaha

nak dijadikan cerita,,episod kali ni lebih banyak ajar aku untuk pandai2 bawa diri...well,,aku ke kelas pun sorang2..pergi library sorang2...pergi training netball sampai zebra2 tangan aku pun sorang2..pergi mana2 pun sorang2 (waktu akademik je lah sebab waktu lain ofkos dgn KPGians..heheh)..memang berdikari abis wa cakap lu..bukan saje nak create boundaries dengan budak2 1SSCZ tapi dah tak satu blok..diorang pun macam ada banyak yang tak setel2 dengan utm nih lagi..bila diorang tak tahu nak pergi mana2 tu adalah jugak datang cari aku sebab aku macam pro dengan selok belok utm nih kan..wahh,,terlebih sudaaa..:p

ok lah..tak banyak nak cerita..member semua ada meeting kelab..aku je terperuk kat bilik sebab tak de meeting..see??sorang2 lagi..-.-'

bawah ni sikit2 foto masa Minggu Transformasi Mahasiswa..

KPG yang masih wujud di KTF
member kamcing kat KTF...:D
very the kpg..-.-'
oppss anis!
no-eh ex rumet yang sangat dirindui..waktu meeting dgn MARA
si pipi gendut!waktu meeting dgn MARA jugak..:D
kat masjid pun nak snap pic..ntah pape..-.-'
forecast 16 terus unggul!cewaaaaaaaahh
ok masa ni aku sorang2 kat kelas..yang lain2 tak sampai lagi..bukti aku sorang2..-.-'

0 sahabat mencelah: