Saturday, February 5, 2011

::coNteSt kaMi pOsE cuMey::

tekan banner ni utk jumpe tuan punye contest ye..:)

satu lagi contest yang aku tiba2 rasa nk join!huahahahahah~
oppss,,tak senonoh lah gelak macam tu..hee..senang je..letak banner kat atas tu kat entry,,letak gambar dgn kwn2 yang paling cumel,,sertakan sebab berminat utk join contest, & tag 4 org kwn..senang kan?heheh

chak!!!

aduh,mukaku seperti pervert pule!!hahahahah..anda semua ini macam ayam serama lah!!ohh,,rindu sgt nk bergelak2 macam ni..T____T

sebenarnya aku nk join contest ni sebab nak tayang kawan2 aku kat satu dunia!they are my besties ever!!hahahahahahahahah*gelak beria*
*mcm lah satu dunia masuk contest ni ek*

sekarang aku nk tag mereka di bwh ini untuk join ini contest jugak:


5 sahabat mencelah:

aQeidieQa said...

gud luck. :D

kecik said...

x paham la ak..
apa yg ak dpt horh??
haha

Mrs Caspian said...

mende ni saje2 je..lau ade rezeki,,ti ko menang lah i-phone..lol~

amny.. said...

thnx join..

best of luck k..;DD

Leonhart said...

wey syeza . . follow la blog aq . . haha