Tuesday, February 15, 2011

berehat sebentar daripada dunia blog..:(


aku mungkin akan berehat daripada dunia blog sehingga keadaan menjadi pulih..doakan aku terus kuat menghadapi dugaan Yang Esa ni..*wah,ayat macam nak gi perang je!*
buat masa ni aku dibelit bermacam2 masalah yang memerlukan aku untuk berdamping dgnNYA untuk mencari suatu ketenangan..insyaAllah,,aku akan kembali mencoret di sini cuma aku tak tahu bila waktunya.. mungkin setelah aku temui ketenangan dan setelah aku berjaya memujuk hatiku sendiri..:)
sangat sukar rasanya bila teman meluah segala kesedihan dan permasalahan tiada bersamaku..nad, ika, que, syahi..sangat membutuhkan anda ketika ini..tak sabar nk jumpa waktu ambil keputusan spm nnti..

3 sahabat mencelah:

FazMelati said...

Selamat berehat, have a good rest...

take care =)

suriasuri said...

take care dear..semoga menemui apa yg dicari..huhu..

syairahmohdanuar said...

jaga diri syeza :)