Monday, April 11, 2011

BE PLEASED TO EACH OTHER OKEH..:D

mule2 rase mcm mood utk memblog dh datang...rase mcm nk ckp pasal perancangan gren diner tp bile pikir pasal baju utk dipakai malam tuuu,,mood aku dh terpelanting ntah ke mane utk memblog...haiiihhh...kang kalau aku pakai baju x ikut warna tema,,dah kena pandang senget pulak...masalahnya dh takde mase woo nk carik baju...satu2 baju yg ade dalam simpanan aku sekarang ni cuma warna MERAH je ngek!!gile hape??!!kalau meen pakai baju tu okeh lah jugak..aku??!!tu bukan warna status aku pun!!doa je lah malam tu aku jatuh dalam longkang so baju aku boleh tukar jadik warna hitam...amiiinn...eh,,,x jadik x jadik!!kang jatuh longkang betol2 mcm haritu,,mati aku kena gelak dgn si sepet lagii!!!nauzubillah!!=.="

ala,,wat rileks je syeza...pakai je baju tu...tak de salahnya ko pakai baju kaler pe pun..lantak lah!

okeh,,tutup kes!!aku pakai je lah kalau dh terdesak sangat...kan?kan?kan?janji aku berbaju okeh!haha!!sekarang nk ckp pasal KPG pulak...lately,,ada mcm2 konflik lah dlm ini kumpulan...aku tinggalkan diorang x sampai sehari,,dah dengar mcm2..adehhh....tahu x,,aku dh anggap korang mcm family aku sendiri???tahu x tu??*emo tetibe*=.="

masalah sekarang ni,,tak kisahlah berapa ramai pun anak2 aku (KPG-ians) yg nak pindah pergi u lain,,itu cerita yg akan dtg,,,...sementara kita boleh kecapi saat2 yang diberikan hari ni,,kita nikmati sepuas2nya BERSAMA...okeh??*kejap,,nak kesat air mata jap...toleh belakang curik2..okeh line clear..anak2 ayam x nampak mak dorang berhingus kat depan lappy nih..hehe*

kalau nak diikutkan rasa hati,,aku lagi nak meraung bila korang semua dah dapat panggilan utk interview JPA...tapi aku tau,,kalau dah itu yg terbaik yg ditentukan olehNYA utk korang semua,,siapa aku untuk menghalang takdir?*kejap lagi....air mata tak berhenti mengalir*

bagi aku,,selagi aku masih bernafas,,selagi aku masih berdaya,,selagi ingatan aku masih kuat,,takkan sekali2 aku keluarkan korang dari special list aku...berbanggalah korang sebab korang dah masuk dalam list yang sama yang aku letakkan utk keluarga aku (keluarga pakcik jamaludin)...berbanggalaaaaahhh...*berhentilah mengalir hai airmata*

sorry,,aku x dapat nk sambung ayat yg aku dah rangka dalam kepala aku ni haa..aku x dapat tahan air mata bila aku bilang hari2 yang tertinggal untuk kita bersama....sorry 4 being an emotional girl tonight...n jgn lupe baca part yg paling bawah sekali...









.
.
.
48 DAYS MORE TO GO TO BE TOGETHER...

0 sahabat mencelah: