Thursday, December 30, 2010

SPC oh SPC.......

:: mood: risau ::

pitt,,a.j,,ramai kot yg dpt...amer x dpt...kalau ketua plajar pon x dapat Skim Pelajar Cemerlang(SPC) apetah lagi aku...malam td siap mimpi dpt rsult spm lg..kalau dlm mimpi tu dpt straight a+ nggak apa-apaan sih...ni,,bleh plak dapat 1 b,ade c ade D lagi yg xbleh blah tuh...adoiyai!!ak xnak ah cipta sjarah baru lak kt skolah tu..xpnah ade student yg dpt D dlm spm,,tetibe femes lak aku sbb dpt break d record!wahaha~
msti dpt liputan besar punyee..silap2 aribulan siap ade sesi photoshot + press conference lak kan..adehh~

sambong balik......haa,,aku xnk call HQ..aku nk big surprise bile offer letter smpai kt uma..tp kalau xsampai pon kira big surprise jgk lah sbb tu mesti mknenye aku ta dapat.......aiyoo...pening,pening...tp kalau xdpt pon ade baiknye..insyaAllah,,smua yg ditentukan ade je hikmahnya kan..dah,,xpayah pening2 sasa....

ADIKKK!!!!!!!

malam td telah blakunye letusan gunung berapi...adik,,ko memang saje cari naiya ngn aku!!bleh plak die nyorokkan slimut aku kt blakang meja solek..abes laa berhabuk mengong*!!lagi geram bila die campak fon cikai aku tu terpelanting ats lantai mozek abah..weh,,menatang tu ko akan guna jgk bila akak ko ni dpt fon baru nnti!!!aiya...bikin malah ini olang!patu die xpuas ati,,bleh plak die pukul2 gua der...nseb bek mak ade..lau x,,memang berbirat pipi die wa kejekan..(mcm laa aku smpai ati nk wat sdemikian kan..huk3..)


pasni jgn harap aku nk bg ko main lappy lagi dik!!!!hmph!

0 sahabat mencelah: