Wednesday, June 19, 2013

All Day I Think Of You

I can’t do anything because of you all day
I think my heart has been taken away by you - 2PM

Assalamualaikum semua :)
Lamanya tak conteng-conteng kat sini. Haritu konon-konon tukar address blog ni pastu tetiba banyak error + ada page yang hilang. So cemnilah. Kembali ke mrscaspian. Hihiks.

So yeah. Aku tengah cuti ni. Cuti sem sampai bulan 9 woohoo! Dah 7 hari kat rumah. Very the busy girl I am. Mane tak, 23hb ni ada kenduri kahwin abang aku untuk belah lelaki pulak. Kena pulak adik-beradik aku yang lain belum cuti. Haa maka mem'bibik' lah jawapnyeee. Letih dia tak payah cakap lah. Tapi aku puas hati gila dapat tolong mak dengan abah sungguh-sungguh kali ni. Rasa puas. Puas macam aku pulak yang jadik pengantinnya. Haaaa gituu :p

Perancangan aku untuk cuti ni tak banyak pun. Cuma lepas habis semua kenduri-kendarat ni aku ingat nak buat part time. Mungkin kat kedai buku Popular, mungkin kat Dominos Pizza. Aaaa any ideas?

Takpelah yang tu nanti baru pikiaq. Ni majlis Ahad ni lagi penting ni. Sebenarnya aku pun rasa excited ya ampun! Excited nak sambut tetamu, sedare mare, member-member, hari Ahad ni nanti. Tapi lagi lagi lagi excited kalau ada manusia yang seorang itu. Please lah buat surprise tetiba ada depan rumah saya please *buat muka gwiyomi wekk wekk*. Eh over tau. Hihuhi :p

Oklah. Takde apa sangat pun nak cerita. Habis majlis nanti aku update blog ni lagi hokeh. :)

Wassalam ^^

P/s: Nomu bogo shipoyo.

0 sahabat mencelah: