Thursday, May 2, 2013

True.

You don't know what you do
Everytime you walk into the room
I'm afraid to move
I'm weak, It's true
I'm just scared to know the ending - Ryan Cabrera

Assalamualaikum semua.:D

 Pernah tak korang rasa tak yakin dengan apa yang korang buat? Pernah tak korang rasa berbelah bagi yang kronik lepas korang putuskan sesuatu? Anything. Pernah tak korang rasa tiba-tiba korang tak nampak ending kepada keputusan yang korang ambil tu? Pernah?

Aku sedang melalui semua ni. Seminit aku rasa "oh it's gonna be ok" tapi seminit lepastu aku rasa "no, this can't be happening". Benda ni sampai buat aku rasa sangat susah nak bernafas. Aku rasa dada aku sesak sangat.

Aku boleh rasa, hati aku tenang masa atas sejadah je. Genap lima sepuluh minit lepastu, aku jadi panik sendiri. Acah acah cool bila persoalan yang sama dilontarkan. Allahu Rabbi.

p/s: I'm a person who is not easily demotivated. Once you succeeded in making me fall down to earth, you'll have thousands hours to celebrate it.

2 sahabat mencelah:

reenapple said...

Aku pernah alami. Dan memang ia buat kita dalam miserable.. )

Tapi apa2 pun selepas aku minta Tuhan berikan aku petunjuk apa yang aku buat itu, ternyata aku temui ketenangan. Alhamdullilah.

Semoga kamu juga temui ketenangan kamu. =)

Mrs. Caspian said...

InsyaAllah :)

I really hope we can meet someday, reen :)